nikans.blogg.se

Gothenburg, get ready!

Kategori: Allmänt

Hola guapas! Nikan is back!
Idag är det 17 dagar kvar tills jag flyttar ner till min drömstad, Göteborg. Vilket år det har varit! Jag har utvecklats som person, haft motgångar och medgångar som verkligen har lärt mig saker och som styrkt mig - även om jag inte trodde det då. Jag har haft privilegiet att få jobba på kontoret i Karlstad, som är ett helt fantastiskt kontor! Kanonmysiga kollegor, fräsch miljö, gulliga kunder och jag kunde luncha med mina vänner på stan. Det var lycka!

Jag har sålt Nikans Castle som har varit mitt hem sedan jag var 18 år. Och det klappar jag mig på axeln för! Det har egentligen aldrig känts jobbigt, det vara bara jag som trodde att det skulle kännas jobbigt att släppa taget om min borg. Min trygghetszon. Där har det hänt så många roliga saker, där har jag utvecklats och förändrats som person, jag har skrattat och gråtit, det har varit många sleepovers, brustna hjärtan, sorg, glädjetårar och beslut som har tagits. Men det var dags att avsluta det kapitlet och påbörja ett nytt, och det ska jag få påbörja i fantastiska Göteborg - häng med!

 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Jag hänger med!!! 😃

    2014-07-05 | 05:09:16

Kommentera inlägget här: