nikans.blogg.se

Tredje YP-resan

Kategori: Allmänt

I eftermiddag går flyget till Bryssel, där med gör jag min tredje resa med Young Professionals. 2012 var vi till Frankfurt för att besöka Europeiska Centralbanken och tyska börsen. En grym resa med bra fest och mycket shopping. Det är tack vare den resan som jag bor i Göteborg idag, tror jag. Jag lärde känna kollegor här som sedan drog med mig på after works och fester - vilket resulterade i att jag fick en liten crush i denna mysiga stad. 

Förra året var vi till London och gjorde studiebesök på J.P. Morgan samt Lloyds Bank (Englands motsvarighet till Swedbank), där var shoppingen ännu bättre! 

I Bryssel ska vi besöka Europaparlamentet (så häftigt!) och ett finansinstitut. Och shoppa, såklart! 


Liten Niki 21 år med grabbarna i Frankfurt. 

Londonligan 🇬🇧

Kommentarer


Kommentera inlägget här: