nikans.blogg.se

Värmland

Kategori: Allmänt

Helt färdig och utslagen efter denna helgen, i kombination med ny energi - såklart. Det är hetsigt att åka hem över en helg. Man trycker in så mycket som möjligt i schemat. 

Jag har varit med om ett inställt tåg till Torsby, hälsa på papa, moster, gått på Torsbymarten med Isabelle, firat finaste kusinbebin 1 år. Men det allra bästa var när jag fick träffa 5 chickens! Jag hade fått önska vad som skulle ätas till middag, Anna hade bakat mina favoriter - daimbiskvier och jag grät glädjetårar när jag fick krama alla. Det var skönt att få se dem <3 sedan gick vi på Koriander och jag har fan träningsvärk i magen efter det, det är inte ofta man skrattar så. 

Innan tåget gick tillbaka till Göteborg på eftermiddagen så hann vi med en solig och härlig bakispromme till Orrholmen, och en pizza på Fontanas uteserv. Så gotte! Sedan fällde vi avskedstårar på stationen 💖








Kommentarer


Kommentera inlägget här: