nikans.blogg.se

Onsdag

Kategori: Allmänt

06:30 ringde klockan, hade lätt kunnat sova 3 timmar till... Mitt sömnberoende avancerar och blir bara värre och värre!

Kokade gröt, diskade, fixade mig och packade det allra sista. Jag tycker det bästa är att packa på morgonen för då blir det inte lika lätt att glömma något i vardagsrutinen. 

Åkte till centralen och låste in väskan i en box, köpte med en laxsallad från Le Croissant (95kr för typ 2hg, sjukt dyr men alltid lika jävla god!) och skyndade till jobbet. Stressade genom en kort arbetsdag med ett hektiskt schema. Nu har jag lämnat mitt regniga Göteborg för Stockholm och SJs snabbtåg. Inte ett enda stopp på hela resan! Helt i min smak! 

Om dryga timmen möter jag upp Therese på stationen. Så mys!!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: