nikans.blogg.se

Värmland in 25 hours

Kategori: Allmänt

25 timmar i Värmland, det räcker så! 

Åkte hem till Issa när jag kom till Karlstad för att fixa mig inför middagen. 19:00 intog 10 chickens Cava 42 för födelsedagsmiddag. Tjejerna hade fixat fördrink och glitter på bordet. Jag satt där på den röda sammetsstolen på kortsidan och njöt över att få skratta och skåla med dem en vanlig tisdagskväll. Och jag fick superfina presenter och blommor, tack vad mysiga ni är!

Anna hade bakat en chokladtårta i tre lager som hon stolt bar in med tända ljus. Underbara vän! Du jobbar nu så intensivt men ändå bakar du till lilla Nikisen. Sedan åkte trippel-A hem i samlad trupp, jag älskar när vi åker bil och lyssnar på härlig musik. 

På onsdagen gjorde mamma porterstek av älg till lunch med semla till efterrätt. Mor tände tomtebloss i vanlig festordning. Jag och Pistill skottade och skuttade i snön. När eftermiddagen kom så körde mor mig till Kil så att jag fick umgås ett par timmar med Carolina innan tåget gick hem. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: