nikans.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort något som jag avskyr när alla andra gör. Jag har varit till jobbet, även om jag är sjuk. 

Jag har feber och så ont i halsen, men mitt jobb innebär ett ansvar. Jag kan inte ligga hemma med ro i själen och veta att "gör inte jag klart detta idag, så kommer inte deras fastighetsaffär att kunna hållas det datumet som är bestämt". Det är bara en stress att vara hemma då. 5 timmar tog ut son rätt, åkte hem och proppade tabletter, sov i ett par timmar och vaknade upp som ett vrak. Fan. 

 Den andra anledningen till varför jag ville till jobbet var att Ena fyllde 25. Ville såklart lämna över en stor bukett blomster till en sån bra människa på hennes stora dag. Mitt i allt ringde det på dörren och ett blom- och tårtbud kom. 25 stora röda rosor och en vit i mitten för lycka. Så skulle aldrig en svensk kille göra. Amen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: