nikans.blogg.se

LÖRDAG 15:47

Kategori: Allmänt

Andra helgen i september, samma rutin som vanligt; Torsbymarten.
Vilka minnen man har från denna helg, hela dagarna vandrar jag runt och är nostalgisk. Så mycket kul man har upplevt här under ungdomens glansfulla dagar!

Efter frukost bjöd jag med Carolina på karusell, vi valde Extreme Fly. Jag vill bara höja en varningens finger för denna attraktion innan frukosten har lagt sig. Att gunga fram och tillbaka, börja förstå tyngdlagens kraft då jag trodde att jag skulle släppa från ett tiotalmeters höjd med ägg, mackor och fil i halsgropen är ej att rekommendera! Jag mådde illa i en timma efteråt! Det var kul, jag skrek som en stucken gris, men jag mådde också fruktansvärt illa. Där var man inte kaxig del 2...

Jag vill även förtydliga att Extreme Fly är INTE karusellen till höger i bild, tro det eller ej... ;)    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: