nikans.blogg.se

Helg

Kategori: Allmänt

Vilken fullspäckad helg det har varit! Åkte hem trots att jag var lite smårisig, var bra trött på söndagskväll och det kommer säkert förfölja mig hela helgen! 

Jag och Anna åkte hem till Alexandras föräldrar för att överraska damen med tårta, ballonger, skumpa och presenter. 
Vilken Suprise när nikisen stod och lurade bakom husknuten! 

Jag har lunchat med pappa i inre hamn. 

Jag har druckit lunchvin med Madde. 

Jag har druckit kvällsthe och sovit hos mor. 

Men det viktigaste av allt, vi har firat Alexandras 25-års dag. En liga samlades hos Alexandra på Haga på lördagen där vi fick gott plock, marängbakelser med jordgubbar och lite vin slank även ner. Vi gjorde ett gästspel på Jaguar innan vi försvann i en taxi till Verket. 

Tåget hem till Götet tog jag med Carolina som flyger till England senare i veckan. Min lilla reva! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: