nikans.blogg.se

Vilken afton!

Kategori: Allmänt

Jag och min trevliga kollega Stefan har under den senaste månaden burit på en hemlighet. I slutet av oktober fick jag frågan av festkommittén om jag ville vara toastmaster på Telefonbankens 30-års fest. Jag blev så smickrad och tackade ja direkt. Då jag även ville ha med mig en partner så valde jag Stefan. Ett fantastiskt bra beslut! 

Vi har planerat och diskuterat. Skrattat så vi gråtit och varit stressade. Äntligen kom kvällen och vi begav oss till Läppstiftet i god tid innan de 200 gästerna kom för att reka lokalen, testa mikrofonerna. Ingen av våra kollegor visste om att vi skulle toastmastra, så de fick en liten överraskning! 

Vi värmde upp med rödvin och gick genom kvällens schema i vår lilla loge. Jag hade ingen nervositet i kroppen alls. Jag var mest glad och förväntansfull. 

Kvällen gick så fort. Det var tal, liveband, DJ, vi delade ut priser, vi åt god mat, skålade och hade en riktigt rolig kväll. Jag gör gärna om det! Folk var glada, vi dansade och sjöng stad i ljus som avslutning. 

Vi var sedan en skara som begav oss till Push. Mr H Hellström var på plats i VIP-en och alla blev starstrucked... Snipp snapp slut! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: