nikans.blogg.se

Afterwork

Kategori: Allmänt

Att gå på afterwork när man inte ens jobbar känns ju fantastiskt. Det borde heta afterchill för såna som jag. Jag har nu fått träffa några av mina nya kollegor, blandat med annan personal från Lindholmen och närliggande kontor. Som tur är så känner jag till en hel drös med bankmänniskor i denna stad redan, så många ansikten var bekanta. 

Kl 16 samlades vi på Radisson ute på Lindholmen (så många härliga minnen jag har från det hotellet, vi var ju verkligen stammisar där under vintern och våren) för champagne och plockmat. Jag och tjejerna beställde in fler flaskor och när klockan var 22 så tog vi med oss 6 grabbar ut på stan. Vi avslutade afterworken halv tre inatt och hade då varit igång i 10 timmar. Vi har druckit drinkar på Linné, tagit shots på avenyn och dansat med våra drinkar på Incontro. 

Jag mår förvånansvärt bra idag med tanke på hur många olika sorter som fick passera min lever under gårdagen. 



Kommentarer

  • Emelie W säger:

    Söt du är! Kul att följa nya livet :)

    2014-08-23 | 22:15:55

Kommentera inlägget här: