nikans.blogg.se

Guldvärd måndag

Kategori: Allmänt

Måndagar betyder Liseberg! Ikväll har jag, Anna och Alexandra ätit supergod middag, sjungit allsång och haft en underbar kväll på Liseberg. Vi tog oss även upp i Lisebergshjulet som bjöd på en fantastisk utsikt. 

Vårt mål med kvällen var att vinna på chokladhjul. Vi ingick avtal att dela med oss 33% av vinsten och vilka hjul vi skulle köra på, tillslut vann jag äntligen! 2 st 200g chokladkakor, det blev dyrt godis - men så glad jag blev! Kanske hörde hela Liseberg min sång... 

Vi mötte sedan upp Sara, den värmländska maffian intog Posthotellets utebar (där AA även bor inatt) för drinkar och predikan ur The Golden Year. Det var en sån fin stund i livet, herregud vilka underbara tjejer jag har i mitt hjärta! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: