nikans.blogg.se

Success

Kategori: Allmänt

Den här helgen har gått så fort! Det känns inte ens att jag har varit ledig. Det beror nog på att jag har umgåtts med bankfolk hela helgen nästan. 

Igår så tog jag min obligatoriska promenad ner till stan för att handla kvällens sista nödvändigheter. Zmulan och Filip kom på tårtfest och födelsedagspresent, gumman har ju fyllt år! 

På kvällen tog jag en taxi till Radisson på Lindholmen för Young Professionals höstfest som hade discotema. Disco är ju ett väldigt brett begrepp och innefattar ju 70-tal, 80-tal och glitter. Så kul! Efter middag och drinkar, vin och champagne så tog vi taxi för att gå på Lounge. Jag körde såna jävla moves i mina brallor, det luktade success! Och jag fick så många komplimanger för dem. De är underbara. 

Det blev en lång kväll och det var en stark anledning till varför jag och Emelie hade en bakisdag på stan i 4 timmar med tröstshopping och lunch på El Corazon. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: