nikans.blogg.se

HQ

Kategori: Allmänt

Strax innan 9 mötte jag upp 30 glada kollegor på perrongen. Jag agerade reseledare ut till Sumpan då jag besatt tunnelbanebiljetter till hela ligan. 

Vi fick visad rundtur på huvudkontoret innan dagens första föreläsare dök upp, vår privatekonomiska talesperson - Arturo Arques. En fantastiskt duktig person! Sedan gick fjärilarna i magen i 110, snart skulle självaste VD:n komma. Något jag har sett fram emot sedan jag började i banken år 2010. 

Vi fick en riktigt intressant och bra timma med Micke. Vi har en mycket duktig VD som jag hoppas vi får behålla under lång tid. 

Efter lunch träffade vi vår kommunikationschef och en chef från vårt fondbolag Robur. Grymt starkt upplägg! Imponerande dag på vårt nya, fina och prisbelönta HQ!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: