nikans.blogg.se

Styrelseavslutning

Kategori: Allmänt

Ikväll jag vi haft sommaravslutning med styrelsen. Vi möttes upp i Slottsskogen för en timmas Segway, först fick vi instruktioner och provåka. Alltså det gick så dåligt, jag tänkte att detta kommer aldrig gå! 

Men sedan gav vi oss iväg och jag hittade balansen ganska omgående och var inte direkt blyg för att åka iväg i hög fart. Vi raceade och körde om varandra, så kul! Tänk att i 60 minuter få swisha fram på promenadstigar i slottis med härliga människor på ett led. Det var en underbart vacker kväll med människor på varenda yta i hela parken som grillade, lekte, tränade eller vad man nu valde att sysselsätta sig med. 

Vi åkte därefter till Toso. Maten är asian fusion, är ju inget fan av asiatiska smaker (trodde jag...) så har aldrig besökt denna magiska restaurang förut. Hjälp! Så underbart vin och atmosfär. Perfekt avslutning! 

Därefter gick jag till Liseberg sista timman innan stängning för att möta upp mina nattgäster. Två glada barn med kaninöron och två lyckliga föräldrar. Vi åkte hem och drack vin medan barnen somnade omedelbums. Kul med besök från Värmland! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: